Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sleva - 10 % na veškeré nezlevněné zboží BS10V1219 V obchodě boardstar.cz

Zavřít

Menu

Fjällräven

Něco málo o Fjällräven

  • Na trhu od r. 1960
  • Zakladatel Åke Nordin
  • Znak polární lišky
  • Známá po celém světě

Švédská značka Fjällräven pochází z malého městečka Örnsköldsvik. Místo s dechberoucí přírodou plnou lesů a hor poblíž moře. Právě na tomto místě, v suterénu malého domu, založil Åke Nordin v roce 1960 svou, dnes již světoznámou, společnost Fjällräven.

Cíl Fjällräven byl od počátku jasný. Vymyslet a vyrobit takové produkty, které lidem usnadní pobyt v přírodě. A tento cíl se dosud nezměnil. Co se ale posunulo o velký kus dále jsou právě produkty Fjällräven. Ty jsou (díky neustálým inovacím) propracovanější, funkčnější a stále zodpovědné k přírodě.

Cíl Fjällräven byl od počátku jasný. Vymyslet a vyrobit takové produkty, které lidem usnadní pobyt v přírodě. A tento cíl se dosud nezměnil. Co se ale posunulo o velký kus dále jsou právě produkty Fjällräven. Ty jsou (díky neustálým inovacím) propracovanější, funkčnější a stále zodpovědné k přírodě.

  • Top batoh

  • Vztah s přírodou

  • Věrní zákazníci po celém světě

  • Atraktivní design

Fjällräven Kanken

Fjällräven Kanken

Kanken, pravděpodobně jeden z nejznámějších batohů vůbec. Své popularitě se těší nejen v České republice, ale i v ostatních zemích světa. Původní záměr zakladatele v roce 1978 byl ale trochu jiný. Chtěl vyrobit školní batoh pro malé děti. Dnes, po spoustě inovací, jej má v oblibě převážně mladá generace ve věku od 15 do 30 let. A nosí jej opravdu rádi. Fjällräven uvádí, že batohu Kanken se prodalo již více než 3 mil. kusů a tvoří velkou část tržeb celé společnosti. Mezi batohy ale není Kanken zdaleka jediný. Fjällräven má na svědomí také velkou spoustu jiným modelů batohů. Pokud jste také jejich fanoušky, nechte se inspirovat v našem článku.

Pomoc polárním liškám

Pomoc polárním liškám

Když zakladatel Åke Nordin pojmenoval svou začínající společnost po polární lišce – švédsky Fjällräven, pravděpodobně netušil, jak bude mít v budoucnu k liškám blízko. Svou společnost tak pojmenoval zejména pro vlastnosti polárních lišek, jako je například nezlomnost a vynalézavost. Když se ale dozvěděl, že počet těchto volně žijích zvířat prudce klesá, rozhodl se konat. Podpořil jejich ochranu i monitoring vedený odborníky ze švédské univerzity ve Stockholmu. Díky úsilí všech zúčastněných se populace polárních lišek opět rozrůstá. Otázkou do budoucna ale zůstává vliv klimatických změn na populaci v následujících letech.

Fjällräven Classic – 110 km švédskou divočinou

Fjällräven Classic – 110 km švédskou divočinou

Dnes již tradiční pochod s názvem Fjällräven Classic se zrodil již v roce 2005, kdy se ho zúčastnilo celkem 160 lidí. Srdce trekařů si ale získal poměrně rychle a nyní se již každoročně, pravidelně začátkem srpna, schází tisíce trekařů za polárním kruhem (v zemi Sámů) aby se následně vydali skrze nekončící lesy, dechberoucí hladiny jezer, přes úpatí hor až do vysněného cíle – 110 km vzdáleného Abiska.

Nejnovější produkty Fjällräven

Zobrazit další produkty Fjällräven

Nahoru