Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu | Přejít k vyhledávání

Sleva - 10 % na veškeré nezlevněné zboží BS10V1219 V obchodě boardstar.cz

Zavřít

Menu

American Tourister

Něco málo o American Tourister

  • Téměř 90 let zkušeností
  • Zakladatel Sol Koffler
  • Providence, ostrov Rhode Island
  • Přední světová značka zavazadel
  • Důraz na kvalitu

Původ značky American Tourister sahá až do roku 1932. Právě v tomto roce mladičký, 13 letý, polský emigrant Sol Koffler, se základním vzděláním, založil společnost American Tourister.

Snem mladičkého Kofflera bylo vytvořit výrazně trvanlivější a kvalitnější produkt oproti konkurenci, ale ve stále stejné cenové kategorii. Vize, do které investovat všechny své úspory, se postupně stávala skutečností a American Tourister si rychle získal reputaci výrobce kvalitních zavazadel za rozumnou cenu přesně tak, jak si to mladičký Koffler přál. Ani takový úspěch jej ale neuspokojil. Koffler se snažil svá zavazadla neustále inovovat. Byl mimo jiné například prvním výrobcem, který vyrobil celovinylové tělo zavazadla.

Jako jeden z prvních také objevil, jaké výhody skrývá materiál, jež byl vyvinut během války a na totmto základě představil mezi prvními také plastová lisovaná zavazadla. Nejrůznější inovace, kterými American Tourister dobýval svět cestovních zavazadel, trvaly i přes 90. léta, kdy tato společnost vyhrála prestižní cenu průmyslových designérů, zejména za hladkou manipulaci systému kol „EasyTurn“. Dnes je American Tourister obrovským hráčem na trhu cestovních zavazadel a zákazníci na něj stále nedají dopustit.

  • Bezkonkurenční poměr cena/kvalita

  • Věrní zákazníci po celém světě

  • Důraz na bezpečnost zavazadel

  • Vysoce kvalitní a pevný materiál

American Tourister a Christiano Ronaldo

American Tourister a Christiano Ronaldo

Pokud sledujete American Tourister na Facebooku nebo na Instagramu, zajisté vám neunikla jejich nová spolupráce. Christiano Ronaldo, nejlepší fotbalista světa, totiž spojil své síly s jednou z nejlepších značek cestovních zavazadel na světě. Jak už asi tušíte, je jí právě American Tourister.

Zdá se vám toto spojení nesmyslné? Tak to jste na omylu. Jak totiž samotná značka American Tourister uvádí, s tímto světoznámým fotbalistou mají mnoho společného. Jejich obrovskou vášní je totiž cestování, oba se snaží dělat svou práci nejlépe, jak jen umí a za žádnou cenu nechtějí ztratit důvěru svých fanoušků resp. zákazníků po celém světě. To už zní smysluplně, ne? My tuto spolupráci hodnotíme jako velmi zajímavou a zábavnou.

American Tourister a Samsonite

American Tourister a Samsonite

Rok 1993 byl pro American Tourister zlomový. Tuto světoznámou značku totiž odkoupit další světový gigant na trhu cestovních zavazadel, a to společnost Samsonite. Došlo tak ke spojení dvou největších výrobců cestovních zavazadel na celém světě. Přestože se jednalo o opravdu velký krok, na American Tourister neměla tato změna žádný přílišný dopad. Samsonite se totiž rozhodl dále rozvíjet značku American Tourister takovou, jaká je a stále dbát na hodnoty, které si American Tourister držel již léta před tím. Stále je tedy zachován důraz na vysoce kvalitní produkty za přijatelnou cenu. Díky tomu se American Tourister těší masivnímu růstu i po tolika letech a netají se tím, že vyváží do téměř stovky zemí světa.

Nezahálí ani propagace samotné značky American Tourister, přestože má již leta jiného majitele. Ba naopak! Jak jste se již dočetli výše, American Tourister vede mimo jiné také velmi úspěšnou kampaň s nejlepším fotbalistou světa Christianem Ronalden, čímž jasně ukazuje, že má ve světě cestovních zavazadel stále co říci.

Nejnovější produkty American Tourister

Zobrazit další produkty American Tourister

Nahoru